“Homo’s oorzaak dat dode vogels uit de lucht vallen”

Foto: youtube
Een Amerikaanse ‘profetes’ geeft een opmerkelijke verklaring voor de dode vogels die onlangs o.a. in Arkansas (VS) dood uit de lucht vielen: het is allemaal de schuld van homo’s. De dode vogels zijn een gevolg van het wijzigen van de “Don’t Ask, Don’t Tell” wet. Deze regelde dat Amerikanen in het leger niet over hun homoseksualiteit mochten vertellen, maar dat het leger ook niks mocht vragen. Volgens de nieuwe wet kunnen homo’s nu openlijk voor hun geaardheid uit komen in het leger. Dat is tegen “bijbelse principes”, en God, in zijn ondoorgrondelijke wijsheid, laat ons dat weten door vogels dood uit de lucht te laten vallen.

De profetes redeneert zo:

“Volgens bijbelse principes, is een huwelijk iets tussen man en vrouw. Als we zeggen ‘wat gebeurt er als een land een besluit neemt dat tegen Gods principes ingaat?’. Nou, wat vaak gebeurt is dat de natuur tegen ons begint te spreken”.

Kijk zelf naar de volledige (en ondoorgrondelijke) redenatie van de profetes, passend genoeg gekleed in een paarse tijgerprint luipaardprint (dank Roshana):

Een van de reaguurders bij de video heeft overigens een andere verklaring voor de dode vogels:

“‘Don’t Ask, Don’t Tell’ vermoorde die vogels niet… haar kleding deed het. Het is allemaal een complot van Tinky-Winky.”

Bron: nerve.com

Advertisement

36 comments

  1. Sorry, maar waarom aandacht besteden aan die onzin?
    Dat is toch ook helemaal geen Optimistisch, Eerlijk of Duurzaam nieuws…

    Er zijn toch wel belangrijkere zaken… Waar HetkanWel aandacht aan kan besteden?

    1. Jij bedoelde AHMED is de naam. ! En wat suggereer jij ?Zeg gewoon duidelijk wat je bedoeld. Ik zeg bijv. gewoon dat Mohammed – volgens de erkende boeken van de moslims zelf- zijn kindvrouwtje Aisha op (nog géén, want arabische jaren) 9-jarige leeftijd verkrachtte. LET WEL ,dus volgens SAHIH HADITH van Bukhari
      ( Volume 7, Boek 62, Nummer 90.), vertelde Aisha dat ZELF!
      Zie je Ralph (Ahmed) mijn opmerking is onderbouwd, het zijn geen smerige suggestieve praatjes zoals die van jou.
      Graag jouw antwoord op mijn duidelijke beschuldiging aan jouw adres.

  2. Bemoei je in vredesnaam NIET met ons geloof!
    We leven in de laatste dagen en de mens is los van God gekomen en sorry voor een ieder die de westerse leugen gelooft van (love and peace) 'vrijheid' en allerlei andere filosofien, maar een man is gemaakt voor een vrouw en een vrouw voor een man. Punt. Ik ontken echter niet dat homo's echte liefde voor elkaar kunnen voelen; ik denk dat door alle luchtvervuiling en andere vervuiling, door medicijnen, door genetisch gemodificeerd materiaal (wat we allen eten, denk aan chips en ander geproduceerd voedsel, door de fluoride in het water en meer en meer) en dus door beinvloeding van buitenaf, dat dit zo z'n gevolgen heeft voor een mens. En daardoor ook invloed heeft op zijn of haar acties en mogelijkheden.

    1. Hahahahahahhahahahahahahahaha…. dus jij beweert dat door oa fluoride in het water je homo wordt… Hahahahhaha, en de fluoride in de tandpasta dan?? 'Ons geloof' .. klinkt ook wel eng. Ik denk dat jij met je hele gedachtegang eerder van 'god' los bent dan de 'westerse leugen'….. ik denk dat jij door invloeden van buitenaf zo bent geworden. En dat de homo's gewoon zo zijn geboren. Goh wat zal jij een bekrompen persoonlijkheid zijn……. succes in deze westerse wereld..

  3. Deel 2 van mijn reactie,

    Als je in die leugen van de 'moderne' wereld wil geloven, be my guest!
    En als ik de reacties lees, denk ik dat maar weinigen zich werkelijk heeft verdiept in het Christendom of ethiek, geschiedenis en dergelijke. Maar wat kun je tegenwoordig nou nog verwachten van de mens, gemanipuleerd bij het leven, door het leven, die zelf niet meer nadenkt, geen boek meer leest, geen eigen ideeen heeft en alles nakletst wat de mensen op tv zeggen. En vooral nooit de bijbel heeft gelezen…

      1. Ja en jij Roshanna weet niks tegen die islam-bashers in te brengen. In die reacties op jouw stukje worden jij en je dierbare islam volledig de grond ingeboord. Ik heb het met grote instemming en veel genoegen gelezen.

  4. Daar heb je de tea party weer, in naam van God. God is een God van liefde en God doet niet aan aanzien van persoon. Die replubliekeinen laat het niet bij zitten. Ik weet precies hoe de vork in steel zit. Hadden jullie de film American gangster gezien, sinsdien is het zo. Ieren tegen zogenaamde import amerikaantjes, met groffe taal. Halleluja brothers en sisters, aderen gebroed. Daarom zegt Jesus ( de nieuwe Adam) satan is hun vader.

  5. lezen is kennelijk ook erg moeilijk..
    Ieder mens wordt beinvloed door allerlei invloeden (binnenuit en van buiten).

    Een gemiddelde 17-jarige scholiere heeft bijvoorbeeld al minimaal 70.000 plaatjes gezien van 'mooie mensen' door de media; middels tijdschriften, tv, billboards, internet en dergelijke media. Wat die 17- jarige vervolgens ook daadwerkelijk mooi gaat vinden/vindt. Zo werkt het ook met de filosofieen van deze wereld, als iedereen maar blijft zeggen dat een gelovige dom is om in een God te geloven en men die persoon demoniseert die in God gelooft, dan denken vele anderen dat een gelovige daadwerkelijk dom is. Sorry mensen, maar we zijn allen zwaar gemanipuleerd en worden beinvloed. Wat JIJ vindt en denkt is maar voor een zeer klein percentage daadwerkelijk JOUW mening, gedachte!
    Maak me maar belachelijk, interesseert me niet.
    Het zegt meer over jou dan over mij.

    Onderzoek zelf maar. Maar neem niet zomaar alles aan wat de 'media' zegt.

  6. Ja, laten we met z'n allen heel slim en verstandig zijn en aannemen wat er in een oeroud boek staat wat vele malen vertaald en opnieuw geïnterpreteerd is. Laten we naar mensen luisteren die vanaf de eerste dag dat ze geboren zijn elke dag te horen hebben gekregen dat god ze heeft gemaakt en dat god van ze houdt. Als er iets fantastisch gebeurt dan heeft god dat namelijk gedaan, want god kan dat. Als er echter iets verschrikkelijks gebeurt heeft de duivel dat gedaan, of god die alle mensen straft voor alle zonden de we hebben begaan. Laten we er vanuit gaan dat het einde der tijden nadert en daarom niet eens een poging wagen om voor een beter milieu te zorgen en een vreedzamere wereld waarin mensen(ja ook homo's, want dat zijn namelijk ook mensen) een vrijer leven kunnen leiden.
    Christenen denken dat ze goed en perfect zijn omdat ze doen wat er in de bijbel geschreven staat, Christenen hebben het gevoel boven andere geloven te staan waaronder het atheïsme.
    Filmpjes als deze hebben iets grappigs, in de zin van bespottelijk. Diep van binnen vind ik het verschrikkelijk dat er mensen zijn die op deze manier denken en leven

    1. Het zijn juist de moslims die volgens de koran (óók een oeroud boek) de beste mensen zijn.. en de ongelovigen zijn de slechtste . Dit staat letterlijk in diverse Koranverzen , o.a. soura 8:55 en soura 98:6 en 7. Google maar een koran.
      Christenen vinden zichzelf zondaars , die alleen door de dood van Jezus gered zijn.Alle mensen worden volgens de Christenen geboren met de zgn. erfzonde. Dit zijn de feiten , je moet niet zomaar iets beweren.
      Met jouw laatste zin ben ik het volkomen eens . Maar de islam is veel gevaarlijker dan al de andere religies, want het heeft een zeer sterke politiek-ideologisch component.

  7. Ik denk dat velen geen idee hebben van wat er in de bijbel staat. Kevin, je spreekt behoorlijk veroordelend over christenen. Christenen denken niet dat ze perfect zijn….. ze weten heel goed dat ze niet perfect zijn. Maar ze halen kracht en liefde uit de wetenschap dat God hun, ondanks hun imperfectie, perfect ziet. Dat is mooi. Dat biedt perspectief en geeft moed om te leven en te vergeven.
    Als God, als Jezus, in zichzelf sterft, om ons vrij te zetten, dan kunnen wij niemand veroordelen… zo kijk ik ook naar dit filmpje..

  8. Hoe denken jullie over de Koran ? Dat is ook een heel oud boek . Volgens de Islam moeten homo's gedood worden . Dat wordt ook uitgevoerd , bijvoorbeeld in Iran . Iedereen springt nu bovenop dit rare mens , maar durven juliie ook wat tegen de moslims te zeggen of is dat te gevaarlijk?

    1. De Koran is grotendeels gejat van de Joden en de Christenen. Mohammed heeft daar wat arabische afgoderij en heel veel eigen belang aan toegevoegd.Plus een grote dosis haat voor de ongelovige.Daar vallen de homo's ook onder. Die moeten dus vermoord worden volgens hun wetgevinh. Dat is de sharia.
      In Iran , Sudan, Talibanland en zo , wordt dat inderdaad gedaan. Op dit moment dus!.Dat is nog eens andere koek dan vogels die dood uit lucht vallen!

  9. Roshana en Theo hebben gelijk. Laten we de werkelijk slechte dingen aanvallen en
    onze vrijheid verdedigen in plaats met ons bezig te houden met deze prietpraat. De duivelse Islam is veel gevaarlijker. Als die weg is , wordt de hele wereld een stuk leuker , mooier en eerlijker.
    Lees de Koran dan ken je de ellende die je moet bestrijden !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *